Ce îți oferim?
- Salariu 12 000 lei net
- Tichete de masă
- Bonus anual din performanța companiei
- Asigurare medicală facultativă, sănătatea ta contează pentru echipă
- Experiență profesională într-o echipă internațională pentru o dezvoltare multilaterală;
- Achitarea (50%) cursurilor de dezvoltare profesională (de ex. poți învăța o limbă nouă)
- Posibilitatea de a lucra remote câteva zile în lună pentru mai multă relaxare
- Oportunitatea de ați alege singur programul de muncă (08:00 - 17:00 sau 09:00 - 18:00)
- Călătorii achitate de către companie ”Vizitează lumea” pentru cel mai performant angajat
Ce vei face?
- Menținerea comunicării deschise și eficiente cu angajații, clienții și furnizorii pentru a facilita fluxul de informații
- Participarea la organizarea evenimentelor organizaționale și călătoriilor
- Asigurarea gestionării activităților de birou și administrative (flux documentație, aprovizionări).
Ce așteptăm de la tine?
- Ai experiență într-o poziție similară minim 1 an
- Cunoști la nivel conversațional limba engleză(B1), rusă și româna
- Te descurci la nivel experimentat cu pachetul Microsoft Office
- Comunici asertiv și empatic
- Știi să-ți stabilești și să atingi obiective.
Condiții de muncă:
Grafic de muncă (alegi cum îți e comod): Luni - Vineri, de la 8:00 - 17:00 sau 09:00 - 18:00
Locația: sectorul Centru, Chișinău
Locația: sectorul Centru, Chișinău
Ce îți oferim?
- Salariu 12 000 lei net
- Tichete de masă
- Bonus anual din performanța companiei
- Asigurare medicală facultativă, sănătatea ta contează pentru echipă
- Experiență profesională într-o echipă internațională pentru o dezvoltare multilaterală;
- Achitarea (50%) cursurilor de dezvoltare profesională (de ex. poți învăța o limbă nouă)
- Posibilitatea de a lucra remote câteva zile în lună pentru mai multă relaxare
- Oportunitatea de ați alege singur programul de muncă (08:00 - 17:00 sau 09:00 - 18:00)
- Călătorii achitate de către companie ”Vizitează lumea” pentru cel mai performant angajat
Ce vei face?
- Menținerea comunicării deschise și eficiente cu angajații, clienții și furnizorii pentru a facilita fluxul de informații
- Participarea la organizarea evenimentelor organizaționale și călătoriilor
- Asigurarea gestionării activităților de birou și administrative (flux documentație, aprovizionări).
Ce așteptăm de la tine?
- Ai experiență într-o poziție similară minim 1 an
- Cunoști la nivel conversațional limba engleză(B1), rusă și româna
- Te descurci la nivel experimentat cu pachetul Microsoft Office
- Comunici asertiv și empatic;
- Știi să-ți stabilești și să atingi obiective.
Condiții de muncă:
Grafic de muncă (alegi cum e comod): Luni - Vineri, de la 8:00 - 17:00 sau de la 09:00 - 18:00
Locația: sectorul Centru, Chișinău
Locația: sectorul Centru, Chișinău
CRM form will load here
© 2024. All rights reserved. DAD GROUP