OFFICE MANAGER

Ce îți oferim?
  • Salariu 12 000 lei net
  • Tichete de masă
  • Bonus anual din performanța companiei
  • Asigurare medicală facultativă, sănătatea ta contează pentru echipă
  • Experiență profesională într-o echipă internațională pentru o dezvoltare multilaterală;
  • Achitarea (50%) cursurilor de dezvoltare profesională (de ex. poți învăța o limbă nouă)
  • Posibilitatea de a lucra remote câteva zile în lună pentru mai multă relaxare
  • Oportunitatea de ați alege singur programul de muncă (08:00 - 17:00 sau 09:00 - 18:00)
  • Călătorii achitate de către companie ”Vizitează lumea” pentru cel mai performant angajat
Ce vei face?
  • Menținerea comunicării deschise și eficiente cu angajații, clienții și furnizorii pentru a facilita fluxul de informații
  • Participarea la organizarea evenimentelor organizaționale și călătoriilor
  • Asigurarea gestionării activităților de birou și administrative (flux documentație, aprovizionări).
Ce așteptăm de la tine?
  • Ai experiență într-o poziție similară minim 1 an
  • Cunoști la nivel conversațional limba engleză(B1), rusă și româna
  • Te descurci la nivel experimentat cu pachetul Microsoft Office
  • Comunici asertiv și empatic
  • Știi să-ți stabilești și să atingi obiective.
Condiții de muncă:
Grafic de muncă (alegi cum îți e comod): Luni - Vineri, de la 8:00 - 17:00 sau 09:00 - 18:00
Locația: sectorul Centru, Chișinău
Ce îți oferim?
  • Salariu 12 000 lei net
  • Tichete de masă
  • Bonus anual din performanța companiei
  • Asigurare medicală facultativă, sănătatea ta contează pentru echipă
  • Experiență profesională într-o echipă internațională pentru o dezvoltare multilaterală;
  • Achitarea (50%) cursurilor de dezvoltare profesională (de ex. poți învăța o limbă nouă)
  • Posibilitatea de a lucra remote câteva zile în lună pentru mai multă relaxare
  • Oportunitatea de ați alege singur programul de muncă (08:00 - 17:00 sau 09:00 - 18:00)
  • Călătorii achitate de către companie ”Vizitează lumea” pentru cel mai performant angajat
Ce vei face?
  • Menținerea comunicării deschise și eficiente cu angajații, clienții și furnizorii pentru a facilita fluxul de informații
  • Participarea la organizarea evenimentelor organizaționale și călătoriilor
  • Asigurarea gestionării activităților de birou și administrative (flux documentație, aprovizionări).
Ce așteptăm de la tine?
  • Ai experiență într-o poziție similară minim 1 an
  • Cunoști la nivel conversațional limba engleză(B1), rusă și româna
  • Te descurci la nivel experimentat cu pachetul Microsoft Office
  • Comunici asertiv și empatic;
  • Știi să-ți stabilești și să atingi obiective.
Condiții de muncă:
Grafic de muncă (alegi cum e comod): Luni - Vineri, de la 8:00 - 17:00 sau de la 09:00 - 18:00
Locația: sectorul Centru, Chișinău

Încarcă aici CV-ul și noi TE COntactăm!

CRM form will load here