Operator Comenzi și Casierie

Beneficiile tale
  • Asigurare medicală privată
  • Tichete de masă și abonamente la sport
  • 15 ore libere anual dedicate stării de bine
  • Bonusuri anuale și sistem de recompensare în funcție de performanță
  • Acces gratuit la cursuri online (LinkedIn Learning)
  • Reduceri și acces nelimitat la produsele companiei
  • Locuri de parcare gratuite (în limita disponibilității)

Ce vei face

  • Vei gestiona comenzile de vânzare, facturile și încasările zilnice, menținând acuratețea în toate procesele
  • Vei actualiza și administra baza de date a clienților, vei sprijini serviciile online și te vei implica în organizarea de evenimente
Căutăm o persoană care
  • Are minimum 3 ani experiență în servicii clienți sau procesare comenzi
  • Cunoaște limba română (scris/vorbit); engleza – nivel B1; rusa – un avantaj
  • Este atentă la detalii, organizată și orientată spre soluții
  • Stăpânește pachetul Microsoft Office și este familiară cu sisteme de gestiune a clienților
  • Este flexibilă și deschisă să participe la evenimente și deplasări ocazionale


Dacă îți dorești un rol stabil, într-un mediu internațional, în care ai vizibilitate și impact real, aplică acum CV-ul la hc@dad.md.

Alătură-te unei echipe care pune calitatea și grija față de oameni pe primul loc.

Beneficiile tale:
  • Asigurare medicală privată
  • Tichete de masă și abonamente la sport
  • 15 ore libere anual dedicate stării de bine
  • Bonusuri anuale și sistem de recompensare în funcție de performanță
  • Acces gratuit la cursuri online (LinkedIn Learning)
  • Reduceri și acces nelimitat la produsele companiei
  • Locuri de parcare gratuite (în limita disponibilității)
Ce vei face:
  • Vei gestiona comenzile de vânzare, facturile și încasările zilnice, menținând acuratețea în toate procesele
  • Vei actualiza și administra baza de date a clienților, vei sprijini serviciile online și te vei implica în organizarea de evenimente
Căutăm o persoană care:
  • Are minimum 3 ani experiență în servicii clienți sau procesare comenzi
  • Cunoaște limba română (scris/vorbit); engleza – nivel B1; rusa – un avantaj
  • Este atentă la detalii, organizată și orientată spre soluții
  • Stăpânește pachetul Microsoft Office și este familiară cu sisteme de gestiune a clienților
  • Este flexibilă și deschisă să participe la evenimente și deplasări ocazionale


Dacă îți dorești un rol stabil, într-un mediu internațional, în care ai vizibilitate și impact real, aplică acum CV-ul la hc@dad.md.


Alătură-te unei echipe care pune calitatea și grija față de oameni pe primul loc.

Încarcă aici CV-ul și noi TE COntactăm!

CRM form will load here